DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ

Festivalový areál a stanové městečko jsou v průběhu festivalu ohraničeny a do tohoto prostoru je povolen vstup pouze návštěvníkům festivalu na základě platné vstupenky! Z tohoto důvodu je bezpečnostní agentura oprávněna kontrolovat účastníky jak v areálu festivalu, tak ve stanovém městečku. Parkoviště je v blízkosti areálu a je provozováno jiným subjektem, než je pořadatel.

DOPRAVA - VLAK

České dráhy posílí v den konání festivalu vlaky z Prahy a ze Slaného na Okoř, vlaková souprava bude mít mimořádně festivalovou kapacitu 170 cestujících. Vlak Vás doveze do stanice Noutnice, která je cca 25 minut pěšky od festivalového areálu.

  • Ze Slaného jede vlak na Okoř v 11:13, cestou zastaví v Podlešíně, Kolči, Zákolanech a Kovárech
  • Kvůli mimořádné výluce SŽDC pojede v sobotu 22.8. vlak Cyklohráček s odjezdem ve 13:18 z Masarykova nádraží až z Dejvic (tedy v trase Praha-Dejvice – Slaný). Odjezd z Dejvic bude dle platného jízdního řádu, tedy 13:29. Přistoupit do něj můžete i v Bubnech, Dejvicích, na Veleslavíně, v Ruzyni či v Hostivici.

Kompletní jízdní řád vlaků: http://www.cd.cz/volny-cas/cyklohracek

DOPRAVA - BUS

ČSAD MHD Kladno a.s. pro Vás v den konání festivalu vypravuje z Kladna a z Prahy mimořádné spoje.

SPOJENÍ Z KLADNA

  • Odjezdy spojů: 11:00, 12:00, 13:00, 15:00, 19:00 hodin ze zastávky Rozdělov, Energie
  • Zastávky spoje: Rozdělov, Energie - Rozdělov, U kostela - U nemocnice - Náměstí Svobody - Gymnasium - Sítná - U Hvězdy - Pražská křižovatka - Buštěhrad, U Kahance - Buštěhrad - Číčovice - Okoř
  • Autobus zastavuje na zastávkách meziměstských linek a bude viditelně označen
  • Odjezdy spojů zpět: 18:00, 22:00, 24:00, okolo 01:00 hod. po skončení akce od Okoře
    (počet spojů bude případně rozšířen dle aktuální poptávky cestujících)
  • Jízdné: 33,- Kč

SPOJENÍ Z PRAHY

  • Posílenou linkou A23 ze zastávky Nádraží Veleslavín (nást. č. 3) – kyvadlová doprava přímou linkou označenou jako X-OKOŘ mezi zastávkami Nádraží Veleslavín – Okoř a zpět od 10:30 v pravidelném intervalu po 30 min, jízdné 33,- Kč (počet spojů bude případně rozšířen dle aktuální poptávky cestujících)
  • Linkou PID č. 350 ze zastávky Dejvická (ul. Evropská - u výstupu z metra ve směru k Divoké Šárce a k Vítěznému nám.)
  • Doprava bude řízena podle aktuálního počtu návštěvníků festivalu, v případě požadavku bude dále posílena
  • Doprava zpět: doprava kyvadlovou autobusovou dopravou bude zajištěna i po skončení akce

PARKOVÁNÍ PRO NÁVŠTĚVNÍKY

  • Parkování pro návštěvníky je zajištěno v okolí obce Okoř cca 200 m od areálu a při příjezdu je označeno orientačním systémem.
  • Do festivalového areálu je přísný zákaz vjezdu. V případě neoprávněného vjezdu může dojít k odtažení vozidla.
  • Za věci uložené v autě neručíme, nicméně bezpečnost v obci a v okolí parkovišť je v průběhu celého dne kontrolována policií ČR.

DĚTI

  • Dětské vstupné - omezené výškou dítěte do 150cm* - ZDARMA.
  • * výška dítěte bude kontrolována přímo na místě, při vstupu do areálu festivalu.
  • Plnou zodpovědnost za nezletilé děti v areálu festivalu nesou rodiče.

VOZÍČKÁŘI A DRŽITELÉ ZTP/P

  • Vozíčkáři a držitelé ZTP/P mají vstup do areálu zdarma. Toto neplatí pro doprovod těchto osob, ten si vstupenku na festival hadí.
  • V areálu festivalu budou k dispozici mobilní HANDICAP WC.

PSI

  • Pro pejsky i jiná zvířata není vstup z bezpečnostních důvodů do areálu festivalu povolen.

AKREDITACE

  • Novinářská akreditace je určena novinářům, fotografům, TV a rádio redaktorům a jejich štábům.
  • O novinářskou akreditaci/fotopas žádejte výhradně písemně na mailové adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. .
  • Zasláním žádosti nevzniká automaticky nárok na její udělení. Novinářská akreditace bude následně potvrzena/zamítnuta e-mailem.
  • O udělení akreditace bude rozhodovat předem poskytnutá publicita 13. ročníku festivalu Okoř. Bude udělena jedna, maximálně dvě akreditace, na jedno médium, pokud nerozhodne management festivalu jinak.
  • O akreditaci si, prosím, zažádejte nejpozději do 12.8.2016 do 18:00 hod., písemně vám odpovíme nejdéle do 18.8.2016. V ideálním případě doložte vaší žádost uveřejněnými informacemi o festivalu. Na pozdější žádosti, případně žádosti o akreditace přímo na místě, nebude brán z organizačních důvodů zřetel a nebudou možné. Součástí žádosti by měly být případné žádosti o rozhovory s konkrétními umělci, případně další požadavky.
  • Novinářská akreditace neopravňuje ke vstupu do zázemí festivalu.
  • Prosíme akreditované novináře po realizovaném mediálním výstupu z festivalu Okoř o jeho zaslání na e-mailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. . Tato pomoc vám bude výhodou při akreditaci na ročník příští.

AKREDITACE - UPOZORNĚNÍ

  • Udělená novinářská akreditace je nepřenosná a bude vydána pouze na základě předložení občanského/řidičského průkazu či pasu. V případě ztráty nevzniká automaticky nárok na vystavení nové. O možném znovu vystavení rozhodne management festivalu.
  • Akreditaci si bude možné vyzvednout nejdéle do 17:30 hod., na pozdější příchody nebude brán zřetel a akreditace bude bez náhrady zrušena.

OTEVÍRACÍ DOBA AREÁLU

  • Areál festivalu otevřen pro návštěvníky s platnou vstupenkou od 12:00 hod.
  • Hudební produkce od 14:00 hod.
  • Stanové městečko se návštěvníkům festivalu otevře v sobotu 20.8.2016. ve 12:00 hod.

STANOVÉ MĚSTEČKO

  • Stanové městečko je v těsné blízkosti areálu festivalu a vstup do něj je možný pouze pro návštěvníky festivalu na základě prokázání se platnou vstupenkou či identifikačním náramkem.
  • Stanové městečko se návštěvníkům festivalu otevře v sobotu 20.8.2016. ve 12:00 hod.
  • Stanování ve stanovém městečku je bezplatné.
  • Městečko bude vybavené mobilním sociálním zařízením.
  • Ve stanovém městečku je zakázáno zakládat oheň, používat vařiče s otevřeným ohněm, manipulovat s výbušninami včetně petard.
  • Ve stanovém městečku, prosím, dodržujte pořádek a veškerý odpad odhazujte do rozmístěných odpadkových košů.
  • Do stanového městečka není možno zajíždět s žádným motorovým prostředkem.
  • Pořadatel neručí za bezpečnost věcí ve stanovém městečku. Z tohoto důvodu doporučujeme nenechávat ve stanech cenné věci v době vaší nepřítomnosti.

BEZPEČNOSTNÍ SLUŽBA

  • Bezpečnostní služba je na festivalu na ochranu návštěvníků, jakož i na ochranu festivalových prostor a festivalového zařízení.
  • O bezpečnost mimo areál festivalu se stará Městská policie a Policie ČR.
  • Identifikovat ji budete moci podle jednotného oblečení (černé trička, vesty, bundy s nápisem Security)
  • Mezi pravomoci bezpečnostní služby patří mimo jiné následující činnosti:
    • kontrola vstupenek a identifikačních náramků při vstupu do areálu festivalu i při pohybu uvnitř areálu po celou dobu konání koncertu vč. namátkových kontrol
    • osobní prohlídka při vstupu do areálu (kontrola zákazu vnášení nebezpečných a nepovolených předmětů) - viz. ZÁKAZY
    • vyvedení osoby z areálu festivalu (osoba bez platné vstupenky či nepoškozeného identifikačního náramku, agresivní osoba, neautorizovaní prodejci a prodejci porušující smlouvu o prodeji, dealeři jakýchkoliv drog apod.)
    • zamezení vstupu do prostor nevyhrazených pro veřejnost zejména backstage

ZÁKAZY

  • Do areálu je přísně zakázáno vnášet tyto předměty:
    • skleněné nádoby včetně lahví
    • plechovky, PET lahve
    • vlastní jídlo a nápoje, vč. alkoholických a to v jakémkoli množství a balení
    • hořlaviny
    • zbraně jakéhokoliv druhu
    • pyrotechnické předměty
    • magnetofony a profesionální foto a video techniku /výjimku tvoří pouze akreditovaní novináři, kteří jsou řádně označeni a od běžného festivalového diváka jsou rozeznatelní/, toto se netýká plně automatických neprofesionálních fotoaparátů
    • drogy a omamné látky
    • předměty ohrožující bezpečnost
  • Je přísně zakázáno zhotovování zvukových, filmových, fotografických nebo video záznamů, které by mohly sloužit k dalšímu komerčnímu využití.
  • Do areálu je zamezen vstup psům a dalším domácím mazlíčkům.
  • Pro celý areál platí zákaz vjezdu motorovým vozidlům /vyjma kapel a organizátorů/.
  • Je zakázáno umisťovat jakékoliv plakáty nebo reklamu v areálu. Toto je povoleno pouze se svolením hlavního pořadatele.
  • Zákaz rozdělávání ohně v celém areálu vč. stanového městečka.
  • Zákaz vypouštění tzv. „lampionů štěstí“, známých též jako „létající přání“.

OBČERSTVENÍ

  • Dle pečlivého výběru pořadatele je zajištěn dostatečný počet stánkařů vč. barů, pivních stánků, jídelen s občerstvením a jiných stánků s kompletním sortimentem teplých i studených jídel (vč. vegetariánských) a alko a nealko nápojů.
  • Stánky jsou rozmístěny v několika sekcích po celé ploše areálu.
  • Použité tácky a kelímky vhazujte do popelnic umístěných v areálu festivalu.
  • Při zjištění nedostatků, či nespokojenosti s kvalitou jídla a pití, kontaktujte pořadatele festivalu.

DOPORUČENÉ OSOBNÍ VĚCI

  • Občanský průkaz, kartičku pojištěnce a peníze.
  • V případě stanování hygienické potřeby, stan atd.
  • Dále doporučujeme vzít si s sebou deku na sezení a pláštěnku v případě nepříznivého počasí.

HYGIENA

  • Na festivalu bude k dispozici dostatečný počet mobilních WC, která budou umístěna na vyhrazeném prostoru v areálu festivalu včetně stanového městečka.
  • Ve festivalovém areálu bude dostatečný počet odpadkových košů a kontejnerů. Prosíme návštěvníky, aby ve vlastním zájmu dbali o čistotu a odpadkové koše využívali. Tyto koše jsou pravidelně vynášeny.
  • K dispozici bude voda určená především pro běžnou hygienu v průběhu dne, pro stánkaře a pro stanové městečko. Voda není určena jako zdroj pití pro návštěvníky.

FOTO + VIDEO

Na festivalu je povoleno fotografování profesionálním fotoaparátem pouze akreditovaným novinářům s platným fotopasem. Jako pořadatelé jsme smluvně vázaní k tomu, že hudební a jiná vystoupení na festivalu nebudou žádným způsobem zaznamenávána profesionální záznamovou technikou. Do areálu tedy není dovoleno vnášet profesionální fotoaparáty, kamery a audio nahrávací zařízení. Tolerované jsou pouze neprofesionální automatické fotoaparáty. V blízkosti pódií je zakázáno používat fotoaparáty s bleskem. U vchodu i na jiných místech jsou diváci podrobeni kontrole bezpečnostní služby, která je povinna nevpustit do areálu žádné osoby s výše uvedenými zařízeními. Posouzení, zda-li dané zařízení patří mezi “profesionální”, náleží výhradně bezpečnostní službě. Pořizování videozáznamů v areálu festivalu je zakázáno. Výjimku tvoří předem akreditované filmové štáby. Každá osoba vstupující do areálu festivalu souhlasí bez dalšího upozornění s bezplatným využitím svého záznamu nebo podobizny jako součásti jakéhokoli obrazového záznamu, přenosu či reprodukce pro komerční a propagační účely v rámci zobrazení celé nebo části akce a v souvislosti s Festivalem Okoř, pořadatelem a jeho partnery.

PRVNÍ POMOC

  • Festival má k dispozici stanoviště první pomoci s kvalifikovaným zdravotním personálem.
  • Umístění je hned vedle hlavní vstupní brány, případně je možné ho najít dle navigace, která je pro tyto účely v areálu vytvořena. Informace o umístění vám též podají označení členové pořadatelské služby.
  • V případě úrazu i v případě podezření na zdravotní problémy /kohokoliv z vašeho okolí, i neznámého/ kontaktujte zdravotníky.
  • V případě úrazu mimo dosah festivalové zdravotnické služby (např. v obci apod.) volejte číslo záchranné služby 155.
  • Hasiči a zdravotníci jsou k zastižení také na tel. čísle 737 717 112, které můžete využít i jako linku pro přivolání pomoci.
  • K bezproblémovému průběhu festivalu pomůže, když k sobě jako návštěvníci budete navzájem ohleduplní a budete spolupracovat se zdravotníky, pořadateli i bezpečnostní službou.
  • V teplých dnech se chraňte se před slunečním zářením a před nadměrným hlukem.

ÚSCHOVNA

  • V areálu festivalu není k dispozici úschovna zavazadel.
  • Za věci odložené ve festivalovém areálu či stanovém městečku pořadatel v žádném případě neručí.
  • Cenné věci (fotoaparáty, drahé mobilní telefony, iPody a podobná zařízení) doporučujeme zanechat raději doma.
  • V případě ztráty či nálezu se, prosím, obraťte na bezpečnostní službu.